برپایی ابرموکب "شهدای مدافع امنیت 1401" در مسجد الهادی
برپايي ابرموکب "شهداي مدافع امنيت 1401" در مسجد الهادي
در ایام دهه فجر صورت می گیرد؛

برپایی ابرموکب "شهدای مدافع امنیت 1401" در مسجد الهادی

ابر موکب مسجد الهادي با عنوان "موکب شهداي مدافع امنيت 1401" به مناسبت چهل و چهارمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي در سه بخش فرهنگي، ورزشي، هنري از 13 تا 21 بهمن ماه از ساعت ۱۸ همراه با اقامه نماز جماعت در حال برپايي است.
شناسه خبر : 44264 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۱

ستاد فهما تهران؛ گردان 203 و مسجد الهادی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایجاد شادی و امید در دل مردم عزیز و با هدف ایجاد یاس و ناامیدی در دل دشمن و مقابله با هر گونه فتنه انگیزی استکبار جهانی اقدام به برپایی ابر موکب گردان با عنوان "موکب شهدای مدافع امنیت 1401" کرده است.

بر اساس این گزارش، فعالیت های این ابر موکب در سه بخش فرهنگی، ورزشی، هنری و پذیرایی شامل موکب اطعام، موکب چای، موکب مسابقات ورزشی مانند پرتاب دارت، پرتاب حلقه و ... می باشد.

همچنین موکب مسابقات فرهنگی و قرآنی و اجرای سرود و مداحی با توزیع اقلام فرهنگی، موکب نقاشی صورت بچه ها و تهیه و چاپ و تحویل آنلاین و رایگان پیکسل و مگنت با تصویر مراجعه کنندگان کودک و نوجوان و موکب رنگ آمیزی کودکان با برگه نقاشی از دیگر بخش های این ابر موکب می باشد.

این گزارش می افزاید؛ نصب ریسه پرچم در کوچه های برخی محلات منطقه ۱۲ و نصب پرچم سردرب منازل برخی محلات منطقه ۱۲ از دیگر اقدامات این موکب می باشد.

بنا بر این گزارش، آتش بازی و نورافشانی در شب های دهه فجر در فضای برپایی موکب انجام خواهد شد. این در حالی است که تمامی فعالیت های ابر موکب مستند سازی شده و از رسانه ملی پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است، این ابر موکب از 13 تا 21 بهمن ماه  از ساعت ۱۸ همراه با اقامه نماز جماعت تا ساعت ۲۱ در خیابان ۱۷ شهریور، نرسیده به پل آهنگ، جنب آتش نشانی مسجد الهادی میزبان علاقه مندان خواهد بود.

پایان پیام/